Ruduo — metas, kai „BMW“ savininkai turi būti budrūs, nes ore tvyranti drėgmė gali sukelti automobilio gedimus. Net ir gerai prižiūrėtas „BMW“ gali susidurti su įvairiomis problemomis. AVKparts ekspertai rekomenduoja laiku imtis prevencinių priemonių, nes būtent tai tai gali padėti sutaupyti nemažai pinigų bei, žinoma, išvengti nereikalingų problemų ateityje. Taigi, su kokiomis problemomis rudens laikotarpiu dažniausiai susiduria šios visiems puikiai žinomos markės automobilių vairuotojai?
Priekinių bei galinių žibintų rasojimas
Natūralu, jog drėgmė yra nuolatinis ir neišvengiamas rudens palydovas. Būtent dėl jos kenčia daugybė automobilio komponentų, o „BMW“ markės automobilių žibintai nėra jokia išimtimi. Rasojimas žibintuose dažnai prasideda, kai izoliacija, esanti tarp žibinto korpuso ir stiklo tampa per silpna arba gumos tarpinės susidėvi. Naujesniuose automobiliuose neretai sutinkami LED žibintai yra tam ypač jautrūs — jie generuoja gana aukštą temperatūrą ir turi specialias ventiliacijos angas, per kurias drėgmė gali prasiskverbti į vidų. Tą patvirtina ir vairuotojų pastebėjimai, jog net ir lengvai rasojančios vidinės žibintų dalys yra laikomos normaliu reiškiniu, nors per ilgesnį laiką jis gali sukelti ir veikimo sutrikimus. Kai drėgmė lieka žibinto korpuse, ji gali tapti kontaktų oksidacijos priežastimi. AVKParts ekspertai pataria vairuotojams, pastėbėjusiems dažną žibintų rasojimą nenumoti į tai ranka bei vežti juos patikrinti pas specialistus. Pasitaiko atvejų, kuomet žibinto išgelbėti nepavyksta, tad tenka pirkti naujus.
Automobilio dugno komponentų rūdys
Metalinių automobilio dalių rūdys – visiškai natūralus reiškinys, atsirandantis dėl druskų ir drėgmės kaupimosi bei tam tikrų cheminių procesų. Iš pirmo žvilgsnio gali pasirodyti, jog keletas rūdžių nedaro jokios įtakos automobilio važiuoklės komponentų būklei, tačiau laikui bėgant tai gali virsti didele problema. Rudens metu drėgmė kaupiasi ant dugno, šarnyrų, stabilizatoriaus svirtelių. Gamintojai dažnai dengia dugną antikorozinėmis medžiagomis, bet su laiku ši apsauga nusidėvi. AVKParts ekspertai primygtinai rekomenduoja antikorozinį automobilio dugno padengimą – tai papildoma apsauga, kuri padeda sulėtinti korozijos progresą. Be to, svarbu reguliariai plauti savo automobilio dugną. Beje, purškiami antikoroziniai preparatai gali pasiekti sunkiai prieinamas ertmes, tačiau patį procesą yra rekomenduojama kartoti kas kelis metus. Surūdijusios važiuoklės dalys dėvisi greičiau, tad rimtesni pakabos gedimai tampa tik laiko klausimu. Lygiai taip pat kaip ir bet kurios kitos BMW dalys, žibintai taip pat natūraliai dėvisi, tad dėl tokių gedimų vairuotojai stebėtis neturėtų.
Netolygus padangų nusidėvėjimas, sukeliantis „xDrive“ sistemos problemas
Nors BMW gamintojas yra žinomas dėl galiniais ratais varomų transporto priemonių gamybos, tačiau šio žinomo vokiečių gamintojo gaminamų automobilių asortimente yra ir nemažai keturiais ratais varomų transporto priemonių. Jas galima nesunkiai atskirti ant bagažinės dangčio pamačius užrašą „xDrive“. Kiekvienas gamintojas siūlo vis kitokias keturių varomųjų ratų sistemas, tad kiekviena jų turi savo trūkumų. „BMW“ atveju „xDrive“ sistema yra gana jautri netolygiam padangų nusidėvėjimui. Net jei tik vienas ratas turi kitokį protektoriaus gylį, sistema dirba su didesne apkrova. Toks netolygumas greitai lemia sankabų, pavarų dėžių sankabų mechanizmų gedimus ar pakitimus. AVKParts ekspertai primena: labai svarbu eksploatuoti padangas laikantis rekomenduojamų važiavimo kilometrų, sekti protektoriaus gylį visame rate ir derinti visų ratų komplektą — kad kiekviena padanga būtų kuo vienodesnė. Be to, keičiant padangas, rinkitės žinomų gamintojų bei kokybiškus variantus – tik taip galima sumažinti „xDrive“ sistemos gedimo riziką.